У рамках стратегічного обговорення вдосконалення освітньо-професійних програм 072, бакалаврського та магістерського рівнів, відбулася робоча зустріч за участю Сергія Захаріна — державного секретаря Міністерства освіти і науки України (2021-2023 рр.), д.е.н., проф., співробітника відділу історії та філософії Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України, заступника Голови Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації.
До обговорення долучилися гарант освітньої програми, професор кафедри обліку і фінансів Інна Жук, декан факультету інформаційних технологій та економіки, професор кафедри обліку і фінансів Тетяна Штерма, а також керівник Центру забезпечення якості освіти, к.ф.н, доцент Галина Морараш.
Зустріч присвячена ключовим питанням підвищення якості освіти та формування фахових компетентностей здобувачів вищої освіти відповідно до сучасних стандартів та вимог ринку праці. Особливу увагу було приділено:
інтеграції практикоорієнтованих підходів у навчальний процес;
відповідності програмних результатів навчання очікуванням стейкхолдерів;
адаптації змісту дисциплін до сучасних викликів цифрової економіки;
розвитку фінансової грамотності, аналітичного мислення та здатності працювати з фінансовими технологіями.
Під час обговорення ключових питань Сергій Захарін підкреслив важливість оновлення навчальних планів здобувачів першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів із урахуванням тенденцій цифровізації фінансового сектору. Серед запропонованих ним рекомендацій — включення нових вибіркових дисциплін, які розширять індивідуальну освітню траєкторію здобувачів, зокрема:
Фінансові технології та інновації;
Соціально-економічна статистика;
Фінансова безпека;
Публічні закупівлі.
За v cективної роботи у сфері фінансів, банківської справи й страхування.
Зустріч завершилася узгодженням напрямів подальшого удосконалення програми та обговоренням шляхів залучення практиків до освітнього процесу.