Освітнє сьогодення закликає до трьохвекторної співпраці – академічної спільноти, здобувачів освіти та роботодавців. Кожна із цих складових доповнює одне одного, що слугує практико-орієнтованому балансу навчального процесу, якості знань, ефективності професійної діяльності майбутніх фахівців.
Сьогодні ключове завдання Буковинського університету залучення зовнішніх та внутрішніх стейкхолдерів до розроблення освітніх програм.
Відбувся семінар-дискусія на тему «Кар’єра та навчання: обговорення освітніх програм». В обговоренні компетенцій сучасного фахівця та врахування думки практиків щодо освітньо-професійних програм 071, 072, 122 взяли участь здобувачі освіти, роботодавці та академічна спільнота факультету інформаційних технологій та економіки.
Обговорено освітні програми і досвід підготовки здобувачів освіти та враховано пропозиції щодо розширення меж міжнародної та вітчизняної академічної мобільності учасників освітнього процесу з партнерами Чернівецького національного університету ім. Ю.Федьковича Любов’ю ПОПОВОЮ к.е.н., доцентом, Аллою АБРАМОВОЮ к.е.н., доцентом.
Враховані пропозиції директора бізнес-консультативної компанії «ПРИВАТКОНСАЛТ» Артура ЖАВОРОНОК і директора ОК ЖБК «Кришталеве озеро» Юрія КАТАНА щодо доцільності проходження підвищення кваліфікації викладачів у літніх школах, здобувачів освіти у тренінгах та продовження удосконалення практико-орієнтованого підходу до підготовки фахівців, які зацікавлені у своєму професійному розвитку.
Враховані пропозиції начальника фінансово-аналітичного управління Чернівецького обласного центру зайнятості Анни МИЦЬКИ щодо доцільності впровадження у навчальний процес дисципліни «Лідерство та командотворення», «PR-менеджмент» що осучаснить освітні програми.
Враховані пропозиції директорки Департаменту фінансів Чернівецької облдержадміністрації Анжели ДЯКОВОЇ щодо обов’язковості викладання навчальної практики викладачем-практиком та впровадження в навчальний процес дисципліну «Підприємництво і фінансова грамотність», яка наразі набула особливого значення.
Проведена зустріч дозволила вивчити думку всіх сторін, зацікавлених в якості майбутніх фахівців і підтримати гарні ініціативи.
Декан факультету подякувала за активність у сумісних діях для досягнення синергії у пошуку таких освітніх практик, які б сприяли якості підготовки майбутніх фахівців.